vw-vhs-mladenovac
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
vw-vhs-mladenovac

Ljubitelji vw vozila sa vazduhom hladjenim motorima
 
PrijemPrijem  GalerijaGalerija  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

 

 Problem sa paljenjem Bube 1976

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
peki.kg
pridošlica
pridošlica
peki.kg


Broj poruka : 9
Godina : 29
Lokacija : Kragujevac
Datum upisa : 16.06.2016

Problem sa paljenjem Bube 1976 Empty
PočaljiNaslov: Problem sa paljenjem Bube 1976   Problem sa paljenjem Bube 1976 Icon_minitimeUto 6 Sep - 17:53

Pozdrav, imam problem sa paljenjem, auto je palio normalno pre 2 meseca, ali ga nisam palio neko vreme i sad nece da upali. Vergla lepo, ali nikako da upali, do akumulatora nije, a pre godinu dana je sve komplet menjano: svecice, kablovi i svasta nesto. Moram da objasnim da sam vozac pocetnik i da nemam mnogo iskustva sa Bubicom, zbog toga se nadam dobroj volji ostalih korisnika da mi pomognu sa mojim problemom. Probao sam da sipam i malo goriva u karburator i probao sam 2 puta na gurku ali nista... Hvala unapred.
Nazad na vrh Ići dole
mix1200
VW entuzijasta
VW entuzijasta
mix1200


Broj poruka : 133
Godina : 33
Lokacija : Obrenovac-Stubline
Datum upisa : 07.08.2009

Problem sa paljenjem Bube 1976 Empty
PočaljiNaslov: Re: Problem sa paljenjem Bube 1976   Problem sa paljenjem Bube 1976 Icon_minitimeUto 6 Sep - 19:44

Trebalo bi da proveris imas li varnicu na svecicama za pocetak, posto nije prihvatila sipanje goriva u karburator, morala je makar da se nakaslje kao da ce da upali. Ako ima varnicu, proveri dal pumpa goriva dovlaci benzin u karburator, ako je i to uredu onda karburator da se pregleda, ocisti. Malo ozbiljnija vec provera je kompresija na cilindrima, kao i zazor na ventilima, mada verujem da je struja problem, bez obzira sto je sve zamenjeno...
Nazad na vrh Ići dole
http://avmilos@hotmail.com
KdF